J E N N I F E E R G E

Pannkaksmiddag

Dagar i bilder, Mat Permalink0
 
Bloggisar!!
 
Ikväll gick jag all in pannkaksmiddag. Det är kanske inte riktig mat egentligen, så jag bottnade med lite sallad dför att känna att jag ändå hade något ordentligt i magen innan all den här mumsigheten hamnade där också.
 
Jag äter så sällan pannkakor! Men har varit sugen på det ända sen jag såg Tilda göra det där hemma och sen jag och Sofie åt det på nyår. Och nu hade jag lite mjölk över och ägg så det passade ju perfekt!! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
 
Och jag är själv förvånad över att jag lyckades! Sist jag gjorde pannkakor för typ 2 år sen eller nåt när jag fortfarande bodde hemma ja då brändes dom eller gick isär eller bara var allmänt fula och dåliga. Dom här blev ju redigt snygga!1 Om jag får säga det själv hehe.
 
 
Här har vi ju pannkakskocken och jag blev såååååååååååååå glad och stolt över att dom blev sååååååååååå fINA och sen när jag hade ätit några stycken fick jag ont i magen....... men det var det värt!
 
Där blev typ fyra fem stycken över tills imorgon! Får se om dom blir till frulle eller till lunch, men åh! MUMS!
 
En del av mig känner at t jag måste rättfärdiga detta men asså nej. Jag äter väl för helvete pannkakor till middag om jag vlil det??????????????????? OAvsett om man är fet smal lång eller kort.
 
Det var sjukt gott i alla fall! Och enklare än vad jag trodde...
Till top