J E N N I F E E R G E

Black tuesday

Dagar i bilder Permalink0
Min klocka ringde 5.40 idag och jag var så död att jag inte visste var jag skulle ta vägen! Efter duschen piggnade jag till något, men det fick minsann bli två stora koppar kaffe till frukost idag! Gud vad trött jag var.. och är..
 
Men idag är det tisdag och då är det black tuesday på jobbet! Inofficiellt förvisso, men ändå. Jag körde på svart kjol, svarta leggings + lite färgglad topp. Och så min nya svarta kofta på, fast den tog jag ingen bild med.
 
Dagen har varit intensiv på jobbet och jag är helt slut! Det snurrar lite. Jag måste lägga mig tidigt idag och få ihop lite fler timmars sömn alltså.. men imorgon är det bara handläggningsdag på jobb så det känns himla skönt.
 
Nu ska jag gå ner till min tvätt och kasta in det sista.. vid halv åtta är jag färdigtvättad och då tänker jag krypa ner i sängen med gilmore girls som vanligt.... puss på er!
Till top