J E N N I F E E R G E

En dag på jobbet

Dagar i bilder Permalink0
Godkväll bloggisar! Här sitter jag och har precis ätit lite mat... varav 2 digestivekex till typ efterrätt/fika. Har verkligen fått en löjlig crush på digestivekex med ost och smör. Helst sjukt mycket smör och ost...
 
Asså vet ni jag har haft lugnt idag på jobbet! Det hade jag igår med. Så skönt för omväxlingens skull, jag hann till och med förbereda mitt besök jättenogrannt samt mina kommande besök.
 
Jag känner mig trött men det är så fint väder så man blir lite pigg och gladare av solen faktiskt!
 
Nu tror jag jag ska bädda min säng för det hann jag visst inte imorse.. knappt lönt nu men ändå, det är alltid sköanre att lägga sig i en bäddad säng tycker jag.
 
Puss! Imorgon är det fredag äntligen fast samtidigt inte äntligen för tiden går så fort nu och vi vet ju alla vad som väntar.. :( ♥
Till top