J E N N I F E E R G E

Fancy friday

Dagar i bilder Permalink0
I tisdags var det black tuesday idag är det fancy friday imorgon är det sunny saturday sen är det sleepy sunday osv osv osv..
 
Nja, jag var väl inte superfancy men jag hade ändå klänning faktiskt! Och fina sandaler! Dushcade imorse och asså jag vet jag har tjatat om detta länge nu men att duscha på morgonen är ju livet. Mys!!
 
Som ni vet har jag ju fått en supergod body lotion från elizabeth arden.. och jag googla lite och den här doften.. den finns osm parfym!! I need to order it NAOW! Man har ju fått lön nu så jag tycker jag kan unna mig lite!! (säger tjejen som nyss köpt dubbelsäng samt puder samt antidepressiva samt behöver köpa mer linser). Öhh. Varför har man så många utgifter!
 
För tillfället sitter jag med en kopp kaffe och begrundar min lägenhet. Det har hänt en hel del här på tja en dag! Jag ska fixa och dona lite till innan jag tar fram ett pussel och sätter mig med det, kaffet och gilmore girls.. kanske att någon godisbit slinker ner också.. det blir alltså hemmakväll för jenkan idag och det har jag faktiskt sett framemot!
 
Puss på er, hoppas ni har en fanncy friday en funny friday en fanny friday heheheheheuerhöaksjdaw'hesiraehsorfa. !

Till top