J E N N I F E E R G E

Friday im in lavvv

Dagar i bilder Permalink0
 
Ni har väl inte tröttnat på Zazze-bilder?? Jag känner mig som en mamma som bara lägger upp bilder på sitt barn, som bara pratar om sitt barn, som bara LEVER för sitt barn.. skillnaden är att jag varken är mamma eller hundägare. Så sorgligt det känns. Men en vacker dag är det även min tur att ta det steget!
 
 Fredag idag mina vänner och jag har precis kommit hem.
 
Jobbedagen har varit bra och jag har haft handläggning i princip hela dagen. Mys.
 
Strax innan lunch hade jag telefontid med vårdcentralen. Psykologen ringde och ville ha en liten update. Det var så skönt att prata och sätta ord på det man känner! Hon säger att hon ser förbättringar och det gör ju jag med.. det känns så i alla fall.. sen om alla andra fortfarande tycker jag är eländig.. skit i dom.. det går sakta framåt, jag är inte framme men jag är på god väg.. ♥
 
Låt tankarna komma men inte bygga bo. Ifrågasätt dina elaka tankar. Är dom rimliga? Vattna på rätt ställe i trädgården och snälla låt dom köttätande blommorna torka ut och dö.
 
Jag vet inte varför men jag är på värsta pysselhumöret!! För en gångs skull känner jag mig inte helt död när jag kommer hem 
 
Så jag funderar på att göra något jag inte gjort på år och dar.. nämligen scrapbooka!! Woooow eller hur. Vi får se. Annars kanske det bara blir lite rit i ritboken.
 
Men först: middag! Därefter? Hopp in i duschen och på med myseklääär!

Till top