J E N N I F E E R G E

Hamburgare

Dagar i bilder, Mat Permalink1
Efter många om och men blev det hamburgare till middag igår! Det var jättegott faktiskt och sjukt längesen jag åt hemmastekta hamburgare..
 
Hade tänkt äta två hamburgare men det orkade jag inte! Det var riktigt mäktigt.. sen hade jag bottnat med en del tacochips innan också för det tog sin lilla tid att steka hamburgarna eftersom dom var så tjocka.
 
Idag är jag ledsen och ser ut såhär. Känner mig för tjock för min outfit. Är för ful för att va med på bilder med folk. Det är ändå ingen som vill va med på bild med mig.
 
Dagens höjdpunkt var min promenad innan samt att jag hann träffa Sofie en kortis när hon bytte tåg här i hässleholm! Resten suger men den som är sämst är jag.
 
Hejdå för idag.

#1 - - Mamma:

Jennifer 🤗🤗❤️❤️Ta hand om dig...du är bäst!!! 🤗🤗❤️❤️

Till top