J E N N I F E E R G E

Måndag kväll..

Dagar i bilder Permalink0
.. och nu är man trött!
 
Jag har stått i köket typ sedan jag kom hem vid 16.30. Eller först ringde jag mamma en timme, sen ställde jag mig i full köksmundering (alltså med förkläde på!) så sen 17.30 har jag st ått där åminstone. Vad har jenfår hittat på i köket då??
 
Hon har:
- diskat
- gjort bönlasagne till veckans matlådor
- kokat menskopp
- skurit upp och fryst in rabarbern jag fick av mormor
- gjort salladsmatlåda till imrogon
- fryst in flädersaft i frysen
- städat köksbordet
 
Asså ja det tog längre tid än vad man kanske kan tro! Men jag tycker dte är så roligt att hålla på.. stod där och diskade och sjöng med i radiolåtarna.. är inte det ett friskhetstecken? Att man sjunger!
 
Vad tycker ni förresten om dagens jennan? Jag var superosäker på läppstiftet men jag älskar ju läppstift egentligen jag bara fegar ur hela tiuden och har inte haft på länge.. så fick fråga om råd på snapchat och 2 av 2 röstade ja så ja it is! Ingen sa något på jobbet så jag antar det såg ok ut... om inte.. så är det väl deras problem!
 
Det kändes rätt skönt att vara tillbaka på jobbet igen. Tiden går fort och det är roligt! Fast har en bunt krångliga ärenden nu känns det som. Men så är ju livet: krångligt!!
 
Jag saknar dock mormor och Jerkers sällskap lite..! ♥ ooch tildis faktiskt, varlängesen jag var med tilidsson nu!! ♥
 
Kram på er! Det blir nog inte mer gjort idag alltså, har precis duschat och tänkte göra mig i ordning för en tidig kväll i sängen.
 
 

Till top