J E N N I F E E R G E

Milton-stolar

Inredning Permalink1
Jag skrev ju i ett inlägg att jag hade varit i Helsingborg med daddi och köpt något.... detta något var 4 st stolar till mitt matbord! Wihooo!!
 
Ser ni så fint det blev eller? Nu saknas det bara matta. Blev verkligen helnöjd! Stolarna var i så fint skick och 400 kr för 4 stolar var alldeles lagom pris tycker jag. Äntligen ser det lite "normalt" ut i min mathörna.
 
Tänk er en grön matta eller nåt på under detta asså mmmhmmm... snitsigt!
 
Satte ihop en blandad kompott med prydnadsskaer och blommor. Älskar det gröna! ♥
 
Den silvriga kandelabern hittade jag och pappa i soprummet här i mitt lägenhetshus! Asså verkligen inget fel på den, bara lite skitig men inte trasig eller nånting. Så jag tog den, sköljde av den och insåg att den passade ju perfekt på bordet. Mys! Även om det inte är riktigt säsong för tända ljus tycker jag ändå det är fint att ha som prydnad på bordet.
 
Som sagt, blev väldigt nöjd med min lille matplats och tack pappi för hjälpen med stolarna ♥.
 
Nu har jag precis duschat och noppat ögonbrynen (aj!!). Varför kan inte håret på huvudet växa lika fort som brynen?? Jag tror jag ska lägga mig i sängen och vila lite nu. Har inte blivit så mycket vilande i sängen de senaste dagarna tycker jag, för igår var jag med älsklingsluddis och iförrgår var jag i hbg då med pappa och hämtade stolar. Idag får bli en chillkväll!
 
Efter jobbet idag ställde jag i ordning mina stolar och fixade med prydnadssakerna.. diskade och strök kläder så fick undan lite sånt plock också! Skööönt. Jobbelunken ♥... fast jag hatar när klockan ringer på morgonen...
 
Nä mina vänner som sagt nu blir det chillkväll med sängen och gilmore girls! Älskar den serien asså, så lättsam men ändå så bra. Puss på er!♥
#1 - - Mamma:

Vad snyggt och fint det blev! 👍🏼😀👍🏼

Till top