J E N N I F E E R G E

Nyheter i lägenheten

Inredning Permalink1
Tänk att här i vaknade jag imorse!! (klockan 6.50 för den som undrar, japp jennifer jenkostsson är inkapabel till att ta sovmorgon)..
 
Så mina vänner, jag har alltså blivit med dubbelsäng! Åh. Är så nöjd med den och den är så fin!!.
 
För att sammanfatta: mycket mycket nöjd! Jag tycker det är fint att den går i en sån brun färg med och inte grå som många sängar gör. Jag är ju lite brunmurrig generellt i mitt hem., mina fönsterbrädor är mörkbruna, min soffa är brun, mina krukor är bruna, asså jag gillar det helt enkelt!
 
Det blev som ett helt nytt sovrum och vad som återstår nu är nya sängbord plus en lampa i taket! Jag har redan två söta lampor till mina sängbord (det måste ju va ett bord på varje sida) men vet inte vad jag vill ha för bord.. något lite nättare än den här tjockis malmbyhrån.. Och såklart: ett täcke till och fler kuddar! Varför är inredning så löjligt roligt (men dyrt???)
 
Mitt under bärandet av sängar från släpet in i min lägenhet så kom mormor och Jerker!! Med en matta!!!
 
När vi var på förmedlingscentralen förrförra helgen så hittade jag den här mattan, fast i mindre storlek.. så fiiin! Den fanns i rätt storlek på bauhaus så snälla mormor och jerker köpte den där i veckan till mig och så lämnade dom den här nu i torsdags.. åh så fin den blev under matbordet!
 
Först kändes det jätteovant med en stor matta där, men asså bordet kommer verkligen fram och framhävs mer liksom. Dessutom passar den mörkgröna färgen så bra in här tycker jag! Jag blandar murrigt med vitt. Typ!
 
Jag kan tänka mig att det skulle va fint med typ någon stor tavla på väggen ovanför bordet eller eventuellt nåt sideboard eller nåt. Och sladdhärvan måste jag fixa.. men en sak i  taget mina vänner och den blev verkligen sueprfin!
 
Älskar mönstret och färgen som sagt. Igår provade jag att dammsuga den och den får +1 poäng för att den är enkelt at  dammsuga! Till skillnad från ryamattorna från ikea.. åh de är väldigt fina men att dammsuga dom är en pärs..
 
Sist men inte minst så hittade jag den här gulliga karaffen eller vad man ska kalla den i.. soprummet?!?!?! Asså soprummet är mitt nya fyndställe. Där är någon som dumpar massa fina grejer ju!
 
Den va hel och ren och guldig och liksom vad passar väl bättre in i mitt hem än något guldigt?!?!
 
Så jag diskade av den och nu står den på mitt marmorbor bredvid schäslongen.. matchar fint med ljuslykotrna i guld 
 
Vad tycker ni då om mitt hem nu förtiden? Asså det har hänt en hel del om man ser tillbaka på när jag flyttade in!!
 
Nu tänkte jag sätta mig och pussla lite sen tänkte jag ta tåget hem till mami papi.. för att träffa.. ZAZZI!! Asså jag är så zazze-sjuk att det inte är klokt. Vill bara gosa! Ikväll ska jag träffa Zezze dessutom så det ska bli riktigt kul.
 
Kram på er! ♥ Gilla inlägget om ni tycker det blev fint med sängen, mattan och karaffen!♥

#1 - - Mamma:

Superfiiiiint!!!! 👍🏼👍🏼😍😍👍🏼👍🏼

Till top