J E N N I F E E R G E

Picknick inomhus..

Dagar i bilder Permalink0
... hade vi igår i Karlskrona jag, Oliver och mormor! Det var väldigt mysigt bortsett från att vi satt på i princip världens skitigaste matta.. men men, så blir det ju när lägenheten är tom på möbler!
 
Vi skulle nämligen hjälpas åt att städa ur olivers lägenhet. Efter nästan 3 timmar var vi klara och lägenheten blev väldigt ren och fin. Vi hade ett superbra teamwork vi tre!
 
Bilturen till karlskrona var seg dock.. det känns alltid som om man aldrig kommer fram! Jag var i alla fall ansvarig för dammusgningen när vi städade och när det blev för tråkigt/för jobbigt så satte jag mig på dammsugaren. Så efter många om och men hittade jag en stol alltså! Dock inte särskilt bekväm..
 
Jag var klädd för sommar men inte var det någon sommar i karlskrona inte! Det var regn och åska mest hela dagen..
 
När vi kom hem var jag så trött att jag i princip bara lade mig i sängen! Idag har varit en lååång dag på jobb men jag gick ändå en runda efteråt för att rasta tankarna lite. Det var skönt, det kan behövas när man har långa och intensiva dagar! Det var mycket att göra idag alltså.
 
Nu tänkte jag diska och måla naglarna, sen blir det sängen igen. Cirkeln är sluten mina vänner! Puss och kram på er.
Till top