J E N N I F E E R G E

Unsdag

Dagar i bilder Permalink0
Trots en massa moln imorse så blev det en fin dag här i Hässle!! Jag blev helt genomsvettig typ när jag cyklade hem från maxi i jeans och body.. phew! Men hoppas värmen håller i sig så man kan använda lite somamrkläder.
 
Dagens dag var skön och jag slutade tidigare för skulle till psykologen. Där gick det superbra!
 
Vet ni att jag somnade typ 20.45 igår? Asså jag fick ihop mina 8 timmar och när klockan ringde vid 5.45 så var jag.. utvilad!! Jag var.. pigg!! Fortfarande på lite sådär dåligt morgonhumör som jag upptäckt att jag har men ändå liksom pigg och redo!! Waaaaow. Borde verkligen lägga mig innan nio alla dagar i veckan.
 
Älskar rutinerna med att gå till jobb och komma hem.. jag mår så bra av det. Nu har jag precis städat lägenheten och tänkte sätta mig och pussla lite!

Till top