J E N N I F E E R G E

Uppe med tuppen

Dagar i bilder Permalink0
Kan någon av er förklara för mig varför jag vaknar kl 6 en söndagmorgon och känner mig pigg som en lärka, men när klockan ringer 6.15 varje dag i veckorna är jag helt död?? Hur fungerar människokroppen egentligen!
 
Ja, strax efter 6 vaknade jag och chattade samt halvsov fram till halv åtta då jag märkte att jag inte kunde somna om för jag var för hungrig.. så då gick jag helt enkelt upp!
 
Jag satte mig och pusslade ovanstående pussel igår och kolade på gilmore girls samtidigt.. tror jag ska fortsätta med detta idag.. så mysigt och avkopplande!
 
Vi får se vart dagen tar oss. Jag känner mig på bra humör trots tidig imorgon eller kanske tack vare tidig morgon.. det blir nog en fin söndag tror jag.. ♥ Hoppas ni också mår bra och att ni practicear self-care idag! Det ska jag göra i alla fall! ♥

Till top