J E N N I F E E R G E

En liten olycka

Dagar i bilder Permalink0
Det hände faktikst en liten olycka igår.. jag lade mig i sängen efter jag duschat vid sju tiden för att vila lite.. var helt död för hade cyklat till maxi och diskat och härjat i köket... så jag låg där och hade tagit av linser och kläder så jag var ju sängredo men tänkte att jag skulle läsa lite i min bok och hålla mig vaken några timmar till. Boken börjar dessutom bli riktigt spännande nu!!
 
Men jag är så trött så jag lägger undan boken lite och ska bara vila ögonen, en sekund, en minut, men oh naj. Då somnade jag.........................
 
Så klockan åtta sov jag igår och vaknade till igen vid typ 21.30 tror jag det var. Var helt chockad över att jag somnat och över att klockan var så mycket!! Då svarade jag på sms, kollade facebook och sen somande jag om igen. Och som ni ser sov jag hur mycket som helst!!
 
Vaknade vid 5 och trodde jag missat min tvättid vid 8.. herregud vilken fjant jag är! Men ibland behöver man nog sova ut.. och jag älskar verkligen att lägga mig tidigt... sen kanske kl 8 är lite vääääl tdigt, även för mig..
 
Snart kommer Sofie till mig! Wihoo det ska bli kul. Jag har städat lägenheten så här är fint nu när man får finbesök.
 
Här är dagens outfit. Är det för avslöjande att inte ha mer under en sån här spetströja?? Jag brukar ha vitt/svart linne under men jag tycker det är för tråkigt asså... detta är lite mer spännadne ju plus jag tycker det är så somrigt med vit spets och så ja att man ser igenom lite! (får lite mesh-känsla ni vet)
 
Men något sommarväder har vi minsann inte idag.. tradigt! Vi får väl se vad jag och Sofie hittar på, jag tror det blir hemmagjord pizza till middag i alla fall!
 
Puss på er och hoppas ni får en toppenfredag!♥
Till top