J E N N I F E E R G E

Helgen

Dagar i bilder Permalink1
Hej bloggen!
 
Här har det varit dött och jag har varit ganska ledsen under veckan. Jag är verkligen inte bra på att vara ledig! Jag kan/klarar inte det och det är så synd.
 
I fredags åkte jag hem en snabbis för att äta middag hemma och umgås lite med familjen och främst med Zazze (förlåt övriga familjemedlemmar hehe). Han och mamma mötte mig på stationen och jag tror inte han kände igen mig först men efter ett tag så ja då blev vi ju bekanta igen.
 
Jag gillar att han går och gömmer sig när han typ vill va för sig själv. Han går under matbordet eller så lägger han sig under soffan. En självständig sötis. Typ!
 
Sen åkte jag tillbaka till Hässle igen på kvällen ♥.
 
Efter frukost åkte jag mot Åstorp där Celine hämtade upp mig sen åkte vi till Helsingborg för att gå på bio!! Wieee!! Och vilken film såg vi då??
 
Baywatch!! Såklart!!
 
Och åghhjasjdyhas Zac Efron är ju liksom Zac Efron, allas vår älskade lille Troy (som inte är så liten längre, han är minsann 30 år nu ju??!!)
 
Men filmen var bra! Den rekommenderas faktiskt! Inte alls så tramsig eller snuskig som jag trodde utan det var en lagom nivå och på sina ställen spännande med ju!! Jag och Celine skrattade en hel del hehehe.. och råkade även knocka varann !! Hahaha.
 
Det var massa vägarbeten i Helsingborg men med hjälp av både gps och lite sunt förnuft så klarade vi det! Wihooo! På kvällen åt vi god mat och snackade massa, kollade youtube och lite allt möjligt. Sen däckade vi verkligen! Och jag sov sååå gott idag. Mys!
 
Och idag lämnade Celine mig hemma hos mami papi! Hon hann även komma inom och hälsa en snabbis på zazze.
 
Så jag har inte gjort så mycket idag faktiskt.  Mest gosat med Zazze, tagit bilder på honom och sprungit runt tillsammans i trädgården. Han är verkligen en tacksam modell för han blir ju alltid bra på bild!
 
Och vilket fint väder vi haft idag.. rätt blåsigt men soligt ju och nästan lite klibbigt!
 
Tycker det är skönt att komma hem och vara ute i en trädgård. Ser ni hönsnätet som är bakom blomkrukorna?? De var  mamipapi tvunga att sätta upp tydligen för zazze sprang igenom i häcken in till grannen och så sprang han och kissade i trädgårdslandet.. busvovve!
 
Lille modellen ♥...
 
Här sitter vi och myser! Zazze älskar bollar och det är så roligt att leka med dom och kasta till han, han blir helt loco!!
 
Denna bilden är ju dölökig egentligen, men tycker den är så härlig!! Man blir verkligen så glad och ja lite fånig av honom. Jag sitter liksom och snackar med honom som om han är en bebis. Och det ärh an ju, en valp på 8 månader liksom! !
 
Riktigt söt och man blir så glad av att umgås med honom! ♥ Vill ha en egen hund som kan muntra upp mig när jag är lite deppig... ♥! Så tacksamt, har alltid varit rädd för hundar och djur osv men de är ju faktiskt gnaska så underbara... och Zazze kan man inte göra annat än att älska.. ♥

#1 - - Mamma:

Ni är för söta båda två 👩🏼❤️🐶

Till top