J E N N I F E E R G E

Invigning av sommarlovet!

Dagar i bilder Permalink1
Ja, sommarlovet invegs tillsammans med Sofie! När hon kom fram kramades vi och hon fick äran att göra en liten what's in my bag för mig! Älskar att se vad folk har med sig och Sofie är precis som jag: packar massor fastän man bara ska vara borta 1 dag. Det är så kul!
 
Vi var båda lite småhungriga så vi gjorde mellis ganska omgående! Jag har märkt mer tydligt på senare tid att jag faktiskt behöver mellis där vid 3, 4-tiden om jag äter lunch vid 12. Även vuxna behöver ordentligt mellis, inte bara småbarn!
 
Det blev rostade mackor med ost och äppelmarmelad! Till detta så drack iv såklar kaffe. Mums!
 
Jag är lite kär i munkens gräddost.. mm så god den är och krämig! Passar perfekt på rostmacka.
 
Vi uppdaterade varandra lite om ja senaste nytt här i våra liv sen gick vi ut en runda på stan wohooow! Vi gick till h&m för jag ville kolla en baddräkt där som jag spanat in på deras hemsida.. dock slutade det med att vi provade lie allt möjligt och jag kom hem med min baddräkt + en sommarklänning! Mys!
 
Ni får bilder på baddräkten ltie senare. Jag tycker den är jättefin me är rädd för vad alla andra tycker med tanke på min kroppsform..
 
Vi kom tillbaka till lägenheten igen och gjorde i ordning hemmagjord pizza! Det gjorde vi även förra gången Sofie var hos mig och det är ju sååå gott och så enkelt! Som ni ser hade vi typ jättemyket tillbehör på den.
 
Tomat, svamp, anans, lök, skinka och paprika bidde vår topping! Och så ost allra längst upp och så tomatpure som tomatsås.. mmm..
 
Såhär fin blev den när den var färdig! På vägen hem från h&m gick vi inom ica och köpte med oss pizzasallad så vi var fit for de pizza helt enkelt!
 
Det var supergott och vi åt till filmen "how to be single".. den var väl sådär, ganska knasig, men då har man sett den om inte annat! (vi måste ju tänka positivt eller hur!)
 
Sedan tittade vi på 13 snart 30! Vi hade tänkt gå ut och prova harrys här i hässletll slut äntligen men asså dom hade bara karaoke?? Inget dansgolv!! Hur kul är de liksom?? Vi ville ju dansa.. och det fanns inget i krisitanstad heller..
 
Så vi fick sitta hemma och titta film, äta gods, snacka och chatta och snapa runt. Det funkar ju det med såklart! ♥
 
Det blev läggdags ganska sent och idag vaknade vi redan kl 8. Vi promenixade på förmiddagen och det var superskönt! Sedan bara chill innan det var dags att säga hejdå. Så mysigt att ses! ♥
 
Just nu är jag hemma hos mami papi! Imorgon ska vi hämta vovvsingen! Ska bli sååå mysigt. Jag har med mig hupulupupupu hit så vi kan leka med honom! Hihih.
 
Känner mig redan nu supertrött, men det är inte så konstigt om man ser på min klocka: det blev bara 6h sömn.. men någon timme tll får jag nog hålla mig vaken! Tänkte göra chips med dipp och så får vi väl se om vi tittar nån film här hemma eller nåt.
 
Kram på er!
#1 - - Sofie:

Hehehe jaa packningen alltså.....så mysigt att ses! ❤

Till top