J E N N I F E E R G E

Nytta och nöje

Dagar i bilder Permalink1
Efter många om och men blev det en cykeltur till maxi! Det var verkigen superhärligt att cykla, det var motvind typ hela vägen så det var tufft men åh det känns ju finfint i benen sen! Och för den som undrar: det blev shorts. Satan vad folk glodde.
 
Är det för att
1. jag är så blek
2. jag har så tjocka ben
3. JAG HAR KORT KORT SOM TJEJ MEN AJG HAR VÄL PÅ MIG VAFAN JAG VILL
 
Juste bajskorvar!
 
Köpte lite förnödenheter bland annat ostpopcorn och marabouchoklad. Japp, de var mest nödvändiga. Tvättmedlet och mjölken är liksom bara en parentes... typ!
 
De hade billig kryddkorv på maxi denna vekcan (tips till er fattiglappar det kostade bara 10kr!) så till middag här hemma gjorde jag inget mindre än.. korvgryta med äpple och curry!! Mumssss. Det var typ hur längesen som helst jag åt det, har inte lagat det sen jag flyttade till hässleholm i alla fall så knappt ett år.. det blev hela fyra matlådor av de små kurvarna så veckan är räddad!!
 
Nu har jag precis dansat runt lite sådär halvnaken i lägenheten. Min nya grej är att sminka järnet efter duschen. Det är så kul! Och jag har börjat använda ne produkt som jag bara MÅSTE tipsa om för er.. asså.. det är min nya bebis, min nya favvosak.. kan sminka mig i evigheter bara för det är så kuuuuuuuuuul!!!!! Varje tllfälle ger massa tid till övning ju! Och vad ger övning?... Jo, färdighet!
 
Men men efter att ha dansat runt lite så blev jag alldeles trött.. ska nog spela sims, titta på nån film sen sova! Skön dag om man säger så! Jag blandar nytta med nöje som världens bästa mormor brukar säga!♥
#1 - - Mamma:

😁😁❤️❤️

Till top