J E N N I F E E R G E

Onsdag

Dagar i bilder Permalink0
Godkväll bloggisar!
 
Jag har precis ordnat med matlådor inför återstående dagar denna veckan.. känner mig helt död efter en lång och intensiv dag! Idag har jag stått upp mycket så det känns.
 
Vad tycks om dagens outfit? Alla är så välklädda på mitt jobb! Jag passar ju inte in där! Men jag försöker hålla fin standard och det är roligt att planera sina outfits. Jag har redan planerat morgondagens. Dock är det rätt kallt i lokalerna, vilket är lite tradigt för jag frös lite i detta.. hmm!
 
Igår var jag och fikade med en gammal klasskompis från Göteborg. Det var mysigt att ketchuppa (catch up) lite!! Plus jag tog min älsklingskaka caramel cheesecake hos espresso house.. asså så löjligt god! Plus tjejen i kassan var så himla trevlig! Ville typ bli kompis med henne! Bor du också här i hässle? Hänga?? Typ..!
 
Tänk att idag duschade jag innan jobb!! Det brukar jag typ aldrig göra men kände bara att mm så skönt att sova med kokosolja i håret, vakna, gå in i duschen och komma med nytvättat och mumsigt doftande hår.. smörjde in mig med elisabeth arden body lotionen d så luktade verkligen helt gudomligt!!
 
Som sagt, känner mig heeeelt död. Ska byta om till mysekläder, gå ut med sopor och boka tvättid sen däckar jag nog i soffan eller i divanen (med sims hehehe!)
 
Puss på er! 
 
 

Till top