J E N N I F E E R G E

Saft och tisdag

Dagar i bilder Permalink0
Godkväll bloggisar!
 
Här sitter jag och fryser av någon anledning?? Det brukar vara jättevarmt i min lägenhet och jag har varit svettig typ hela dagen men nu är det faktiskt lite kallt. Märkligt.
 
Som jag skrev igår gjorde jag flädersaft i söndags och för dig som också är lite sugen på just flädersaft finns recept på det HÄR! Min står fortfarande och gosar i kylen så den är inte riktigt drickklar än.
 
Jag har precis klämt en bit rabarberpaj, mums den var god idag med minsann!♥ Kom hem från jobbet vid 17 och har mer elelr mindre bara försökt landa och vila lite. Tog en hemmalunch idag med mellan 12-13 och det är sååå skönt ju! Värsta lyxen att bo så nära att man kan komma hem och vila på lunchen.
 
Men idag hade jag jeanskjol på mig och att cykla i jeanskjol är minsann inte det lättaste.. den kasar upp, den stramar åt, det känns som man visar hela härligheten för alla människor man möter.. men jag gillar verkligen jeanskjol! Har nästan glömt att jag har den...
 
Försöker hitta roliga outfits att ha nu på jobbet men vissa dagar är det svårare än andra. Idag kändes jeanskjol helt rätt! Ska man befinna sig 8h på ett kontor kan man lika gärna göra det i snygga kläder eller hur!
 
Så efter en bra dag på jobbet är jag ganska trött. Jag tror jag ska sätta mig och rita lite i min målarbok, såg den i bokhyllan innan och blev så himla sugen. Alla sugen- och lustimpulser jag får måste vi ta vara på...!
 
Senare blir det eventuellt promenix, vi får se om vi orkar. Hoppaas ni har haft en bra dag!

Till top