J E N N I F E E R G E

Trött fredag

Dagar i bilder Permalink0
God kväll bloggisar. Nu är jennifer jenkostsson trött... vill bara gå och lägga mig. Men är i full gång och tvättar och känner stress över att jag behöver dammsuga och diska och städa toan.. åhhhh.. ont i hjärtat.
 
Annars är det bra!
 
Det spöregnade här i Hässle imorse så jag iklädde mig regnjacka och gummistövlar. Asså sååååå skönt med gummistövlar!! Kunde gå i varenda pöl utan att det läcker in eller att bli blöt. Väl framme på jobbet bytte jag från gummistövlar till mina rosa sneakers hihi.
 
Här ser ni också min lilla gympapåse in action: visst är den gullig! Jag tycker det i alla fall.
 
Ja ikväll tänker jag bara tvätta färdigt sen i princip gå och lägga mig.. imorgon ska jag åka hem en runda tänkte jag. Just nu känns det som att det inte spelar så himla stor roll vad jag ska hitta på för vem bryr sig liksom. Ändå ingen som vill va med mig......
 
Som ni ser. Jag är så trött att jag tappar tålamodet. Orkar inte hålla modet uppe, det tippar över på en sekund. Tror jag stänger ner facebook instagram bloggen osv för resten av kvällen. Det får bli tvätt, sims, glass och sängen. Bara för det känns som att ingen älskar dig betyder det inte att det är så.
Till top