J E N N I F E E R G E

Back to ekonomiskt bistånd

Dagar i bilder Permalink1
 
Mina kära vänner!
 
Jag är ett sommarjobb rikare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
 
Jippie! Bilvande socialsekretare på ek. bistånd här i hässlehulm. Perfekt! De ringde imorse och jag blev så glad. Vilken bra start på veckan va? 2 kronor mer i timmen än vad jag fick i Angered dessutom!
 
Annars så har jag tvättat och städat idag. Sen gick jag ut en runda och asså det var nästan som att promenera innan jag blev sjuk!!111 Hade tempo och kraft i stegen, lyssnade på bra musik och det kändes peppigt. Så underbart med sådana stunder.
 
Plugget försöker jag ta tag i just nu, men det är så mycket annat som lockar! Typ att blogga... chatta med Emmy.. shoppa smink.. lyssna på musik.. kolla satc... ligga i sängen.. jag tror ni get the drill. Men jag ska kämpa på! Tenta på fredag men asså om jag kan få sommarjobb så kan jag nog få g på tentan med.
 
Kämpar varje dag ♥. Var snäll mot mig. Hör rösten som säger att ingen vill ha mig ingen vill va med mig ingen bryr sig du är vrädelös ensam en fruktansvärt dålig urusel människa men försöker ignorera den. Skruvar upp musiken ihopp om att slippa höra. Imorgon ska jag till min nya psykolog. Hoppas det går bra. Ska fira mitt sommarjobb med tacos ikväll.
#1 - - Mamma:

Du är bäst!!!! 🤗❤

Till top