J E N N I F E E R G E

En dag i livet

Dagar i bilder, Natur Permalink0
 
Hej bloggisar!
 
Vilken intensiv dag det varit. Jag råkade försova mig lite imorse så fick typ springa hem (ok powerwalka snarare) och paniksminka mig sätta upp håret kasta i mig musli sen gå på jobbintervjuuuuuuuuuuuuu!!
 
Vi håller tummarna för detta jobbet allts åför jag vill såååå gärna ha det!
 
Sen kom jag hem och pratade med mamma i en halv evighet på telefon (man måste ju återge intervju i exakt detalj liksom HALLÅ) så sen blev det stressigt med att hinna äta och byta om innan det var dags att ta tåget 11.23 Trodde typ jag skulle dö när jag satt på tåget för jag var sååååååååååååå tröööööööööööött. Väl framme hade vi seminarium 12-15 som faktiskt var väldigt intressant!
 
När jag sen skulle gå hem från stationen så bara skrek kroppen: sängen sängen sängen sängen sängen. Så jag la mig där en stund när jag kom hem.
 
Nu har jag precis ätit och fått upp energin igen! Ska eventuellt plugga lite. Hade tänkt baka men jag tror jag är för trött.  Det får bli imorgon istället!
Till top