J E N N I F E E R G E

Fäääädig

Dagar i bilder Permalink0
 
Åh!
 
Nu är den över. Tentan från hilvitet. Nä inte riktigt. Jag drömde till och med om den: att jag kom försent, att den va knäpp, att jag fick ringa läraren.. kokokokokokokoko.
 
Men det gick bra tycker jag faktiskt! Satt hela tiden och svarade på alla frågor och hann till och med läsa igenom Där var en fråga som jag mest freestyla på.. ehhehehe... men ibland blir det så. Kan nog plocka 1 eller förhoppningsvis 2 poäng på den!
 
Annars så känner jag nu hur spänningarna börjar laddas ur och jag vill typ däcka i sängen. Har precis duschat och ska nog kolla lite satc! Och packa inför morgondagen!!! Imorgon ska jag nämligen till Karlskrona där resten av familjen redan befinner sig. Ska bli kul!
 
Trevlig fredag på er bloggisar ♥.
Till top