J E N N I F E E R G E

FREDAaaaaAHhvbg

Dagar i bilder Permalink0
 
Godkväll bloggisar!!
 
Gomme är häär!! YAAAAASS! Och vi åt kina till middag, såklart! Jag var egentligen mer sugen på pizza idag men tilda ville ha kina och som den braiga syrra man är så låter man ju tildis bestemma! Jag provade något nytt idag nämligen kyckling i teryakisås! wooow eller hur, jag tar ju alltid kyckling med cashew annars men detta samkade ju i princip likadant. Tilda tog kyckling med nudlar OF COURSE!
 
Men innan tilda kom så var jag i simhallen faktiskt! Första gången på länge och jag var rätt så taggad. Skämtade till och med med personalen1! Wooow. Sen kom det typ 249172938 miljoner elever och skulle simma.. urk. Försökte gå in i zooonene och skita i dom och det gick rätt bra faktiskt. Men när jag skulle gå ur så märkte jag att min handduk inte var kvar!! Sa till personalen att nån tagit min handduk :( så fick jag låna en som jag senare fick behålla! Det tyckte jag va snällt men jag undrar vem som fasen ville ha den handduken för den var grå med lite orangea fläckar på.....................
 
 
När vi hämta maten så gick vi även inom ica och shoppa loss godis! Wiieee. Köpte varsin benne (nej vi åt inte upp dom) och jag provade en ny skitdyr som var jättegod faktiskt!
 
Vi kollade på glee och snappade och mös en hel del innan vi hamnade här framför datorn och lyssnar på smurfarna och skypar med tildas kompis simme...
 
Så mysiiiiigt! Och är så glad att jag tog mig till simhallen. Ibland känns det sdå pinsamt att jag går dit och känns typ som personalen känner igen en men det gör väl inget?? Dagisnivå i min hjärna allatså...
 
Men snart blir det nog läggdags för jag börjar bli trött! Natti och kramis! ♥
Till top