J E N N I F E E R G E

Gårdagen

Dagar i bilder Permalink0
 
God eftermiddag bloggisar! Eller snarare typ god morgon för mig, för asså jag har precis vaknat från en powernap på typ 1,5 h som var så otroligt skön.
 
Visst var jag och Tilda söta igår? Idag är jag inte alls lika söt. Var ute och gick en timme innan och det gick ju inte jättefort men ändå, när jag kom hem och hade duschat och ätit så slockna jag i soffan efter att ha pluggat lite. Jag som skulle plugga mycket idag! Fast dagen är ju inte slut än, men vi kan ju säga som så att jag inte är särskilt pluggsugen för tillfället...
 
 
Igår blev det inte heller något pluggat för då var jag och kollade på lego batman i kristianstad! Äntligen fick vi sett den här förbannade filmen på typ den minst biovänliga dagen på länge. Det var ju hur fint väder som helst!
 
Men sen så var ju lego batman också jätterolig och söt och lille Robin var också gullig och till och med jokern var gullig!! Han som verkar så läskig annars var supersöt ju (han släppte till och med nån tår vid nåt tillfälle). Åh! Jag har inte sett vanliga batmanfilmerna men nu blir man nästan lite sugen, även om denna legofilmen kanske skruvat till storyn lite...
 
Men innan det blev mörkt och innan tåget gick hann vi gå en kortis! Fast då hade det ju blivit lite kylligt så jag frös i min jacka och sommarskor. Men ändå, våren är på g!
 
Sen tita vi på mello och som jag tror ni alla vet vid det här laget så vann ju ROB NBINBIFDNBIFDNBDSDASD2!  min favvo. Jag juuublade när dom sa att det var han som var vinnaren!
 
Äntligen blev det som jag ville! Med något! Det är nu det vänder mina vänner! Typ.
 
Nu ska jag försöka ta mig ur mitt zombiemode och komma igång med plugget igen innan det blir matdags.
Till top