J E N N I F E E R G E

Grönt, igen

Dagar i bilder, Inredning Permalink0
 
Goood morgon solstrålar!!
 
Jag vet att jag har visat den förut, men jag är löjligt kär i min lille blombänk från ikea. Den är så fin och gullig!
 
Tildis ligger fortfarande och sover, men jag har varit vaken sen åtta så kände att jag nog för smyga upp och göra nåt för kan bli lite rastlös när man ligger fööör länge i sängen. Börjar dock bli lite hungrig så antingen får jag äta något själv eller så får jag väcka lille tildis... vi får se!
 
 
När jag var på maxi i veckan hade jag intentionen att: bara handla det nödvändigaste (dvs försöka handla billigt) så gick det åt skogen som vanligt. Det blev dock den mestn ödvändiga maten men det blev ändå dyrt!
 
Sen råkade det slinkar ner en kudde... ica hemtex hade fått in nya våriga kuddar och det är alltså den kudden ovan i mitten med palmblad som jag köpte.. åh... den skrek verkligen mitt namn. Där fanns typ en matta i samma mönster också, och en pläd och det bara dunkade i hjärtat typ av mm mkärlek men nej. En kudde får räcka. Visst är den fin!
 
Nu tror jag jag ska sätta på tvn och sätta mig i soffan lite. Och koka kaffe! Mums. Godmorgon på er och hoppas på en fin dag! ♥
 
Till top