J E N N I F E E R G E

Poss!

Dagar i bilder Permalink0
 
Vad tycker ni om dagens Jennifer?? Jag älskar pussgubbarna! Och pussposen, det är min nya favvopose. Fast nu har jag bytt om till myseebysåår ska snart tvätta bort sminket.
 
Jag är så sjukt trött för tillfället! Det gör ont i kroppen wäää.. och i huvudet! Har nog sovit för lite inatt. Var i skolan till fem idag. Det märks verkligen att vi har ändrat till sommartid nu när det fortfarande är ljust ute fastän klockan är halv åtta! Så härligt.
 
Det roliga med dagens föreläsning är att vi typ gått igenom allting i Göteborg redan. Snark. Ändå tycker dom itne det är samma sak! Men men jag tror säkerligen man får ut en hel del av detta med och att jag redan kan lite är ju mer en fördel än något dåligt. Då kan du sänka kraven jennifer som liksom redan är på max konstant alltid hej hej.
 
Nu är frågan: ska jag
1. plugga
2. spela sims
3. kolla på mina tanter
 
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM. Låt oss säga såhär: 1an är jag minst sugen på! Men jag har verkligen kämpat med plugget hela helgen! Är nästan lite stolt över mig. Kanske därför jag ramlade ner i ett avgrundsdjupt hål. För det tar på krafterna att plugga. Tror jag har klättrat ur det nu. Men man vet fan aldrig...
Till top