J E N N I F E E R G E

Dagens outfit

Jennifer Permalink0
Åh!! Jag har saknat dom här byxorna.. dom har bara legat i gaderoben och väntat på att det ska bli lite vårigare så man kan ha på sig lite mer  färgglada kläder. Även om dessa kanske inte är superfärgglada jag menar de är ju faktiskt svarta i botten men jag tror ni fattar vad jag menar!
 
Så idag åkte dom på för det är ändå rätt varmt även om det är grått och mulet. Hade orangea skor till (asså fattar ni som jag matchar eller) + korallig scarf och läppar ITS ALL ABOUT THE DETAILS. Jag älskar dom!! Min elaka sida säger att jag ser ut som en fånig förvuxen clown i dom men det gör jag väl inte herregud det är ju cooooolt med såna här brallor! (tilda hatar dom) (hehe) (känner mig unik i hässle city) (i göteborg var sån här typ udda klädesel mer vanligt förekommande)
 
Plus att dom är löjligt bekväma ju! Mys.. passar bra när man har en relativt jobbig skoldag framför sig liksom. Men men vi överlevde även denna dagen och jag tänkte jag skulle diska och duscha lite innan läggdags. Herregud jennifer klockan är bara halv fem.. nåväl.
 
Vi kan väl bara ta en minut också och sörja mitt hår här på bilden som ser hemskt ut. Jag tvättade det igår. Redan idag ser det ut som vet inte vad och det är så torrt och äckligt. Jag gråter nästan när jag ser det på bild och skäms för att visa mig utomhus. Hjälp mig någon! (gärna du som är frisör och läser detta)
 
Nu ska jag ringa ang ett matbord på blocket..!! Hoppas jag kan hämta det så snart som möjligt... hehe.. puss!

Till top