J E N N I F E E R G E

Du är bäst

Dagar i bilder Permalink0
Guuuud så varmt det är idag! Värsta sommarvärmen eller? Kom som en bomb! Jag tänkte ta jeans idag men jag bytte om till kjol + strumpisar. Kunde lätt gått utan strumpisar men jag har ju så bleka ben... så vågade inte riktigt! Om det är lika fint väder imorgon får det nog bli nån sommaroutfit asså.. klänning eller shorts? Hm.. kul att man kan börja använda såna kläder mer och mer nu ju!
 
Hur mår ni idag? Jag mår ganska trött faktiskt. Vi var fast i sösdala med tåget i 1,5h på grund av elfel i hässleholm.. snark.. som tur var var tågvärden supertrevlig och informativ plus mina medresenärer var också trevliga! Så jag överlevde, men gick raka vägen hem och åt middag och landade i soffan snark.. visst man vill kanske gå ut mer idag pga fint väder man jag orkar minsann inte.
 
Nu under kvällen har jag strykt lite kläder och städat. Jag har även gjort en hemsk sak.. jag gjorde kakdeg.. som jag lagt i frysen.. och som jag ska smaka sen.. asså typ som egengjord cookie-dough. Yes, i am hörriblö.
 
Ser ni förresten så fint läraren skriver här ovan? Blev så glad! Tyckte uppgifen var rolig. Nu känner jag mig mer säker på att jag kommer klara den andra uppgiften. Plugget är det minsann inget fel på, det är mer tankarna som snurrar som det är lilte... fel på.. om man nu kan säga så... dom är väldigt negativa i alla fall.
 
Men nu ska vi berömma oss! Vad har du gjort som är bra idag Jennifer?
1. gått upp ur sängen
2. ätit frukost
3. gått till kbt
4. genomfört kbtn och varit aktiv där
5. gått hem
6. däckat i sängen
7. sminkat mig
8. åkt till skolan
9. varit aktiv i skolan
10. åkt hem
11. ätit middag
12. diskat
13. gjort kakdeg
14. strukit kläder
15. dammsugit
 
detta är bokstavligt talat ALLT jag gjort idag (ps dagen är inte ens slut än) och ser du jennifer ALLTING ÄR BRA och det hade  räckt med bara typ 2 eller 3 punkter DET HADE VARIT BRA nu råkade du ha 15 punkter men sanningen är att man kan dela upp allting i punkter om man vill, för varje minut du tar ett nytt andetag är du bra och tar hand om dig själv. Du är den finaste som finns (och luddis).  Tacka dig för att du är du för du är fan-ta-st-is-k♥
Till top