J E N N I F E E R G E

Ensam i skogen (!)

Natur Permalink0
God dag bloggisar! Vid halv 9 tiden idag satt jag i passagerarsätet i ottu och åkte mot hässleholm tillsammans med oliver! Så det blev en realtivt tidig morgon med en tidig hemfärd, så jag var framme i hässleholm strax efter nio redan!
 
När vi kom in möttes vi av min hatthylla som rasat ner. På golvet låg hyllplanet och så kläderna som hängt uppe på den... det var ju väntat eftersom väggen är så pass svag och hyllan satt väldigt löst. Jag är bara såå glad att det inte hände när jag var hemma! Tänk om det hänt mitt i natten typ när jag sover, jag hadej u kissat på mig!!
 
Oliver fick låna både min toa och min gamla iphone 4s innan han hoppade in i ottu igen och körde vidare mot kristianstad och sen karlskrona!
 
Jag kände mig faktiskt lite på hugget när jag kom hem så jag packade upp och bytte därefter om och gick ut en runda! Gick inom bibblan och lämnade en bok, sen hade jag siktet på Linnéskogen!! Jag gillar inte att gå i skogen själv för jag tycker det är läskigt så jag tänkte utmana mig själv och det gick ju hur bra som helst. Det är såå grönt där nere nu! Mys.. och så är det så härlig luft och doft där nere i skogen.. och alla fåglar som kvittrar. Jag tror det är bra för själen!
 
Fast det är klart roligare med sällskap.. Letade efter våra ducklingskompisar hupu lupu pupu men såg inga!! Snyft.
 
Nu under eftermiddagen tänker jag städa lägenheten och gå och handla. Har typ ingen mat hemma och så kan vi ju bara inte ha det!!

Till top