J E N N I F E E R G E

Klämdagen

Dagar i bilder Permalink0
Godkväll bloggisar!
 
Här ser ni gårdagens middag.. pommes anna och så grillad kyckling + sallad. Mycket mycket gottigt! Man får ju värsta lyxmaten här när man kommer hem. Dessutom är det ju så gott med grillat! Jag kan inte ens grilla och desssutom har jag ju inte ens en grill.. hehehe...
 
The face behind de blogg! Typ!
 
Idag tog jag värsta sovmorgonen utan att egentligen planera det.. vaknade vid fem, sex, sju sen vid nio och så gick jag väl upp vid tio eller nåt. Varför vaknar man så många ggr och så tidigt?? Drömde en hel del mardrömmar också, det var längesen nu.
 
Men men idag likaväl som igår är det ju jättefint väder! Så härligt! Så jag gick ur pyjamasen och in i en av mammas bikinisar som jag fått låna (hehe).
 
Strax innan lunch fick vi finbesök av Ellen, Elise och mormor!! Ellen och Elise lekte i lekstugan och vi leke alla tre med badmintonrack och fotbollar. Superkul ju! Älskar att vara ute och leka när det är såhär fint väder.
 
Lite senare när de åkt hem ville jag spela badminton igen men då var det ingen som ville spela med mig!! Så fick skjuta runt fjädern själv längs trädgården, plocka upp, skjuta iväg, plocka upp, skjuta iväg.. snyft vad ensam jag kände mig!
 
Men de stannade ett bra tag våra gäster och vi snackade solade och sjöng (åtminstone Elise, oj vad hon sjöng hehehe sötis!!)
 
Vi har lyckats sätta upp poolen nu i helgen! Tack vare Tilda, simon och pappi gick de relativt fort. Det som tar längst tid är ju att fylla den.
 
Så i eftermiddags tog jag visst ett litet dopp! Eller dopp och dopp, vattnet nådde bara till knäna.. men det var rätt lagom med tanke på att de var iskallt!! Brrr. men man vande sig såklart när benen typ domnat så jag plaskade runt ett tag innan jag klättrade upp igen och solade mig varm.
 
Jag har alltså mest slappat idag! Så skönt och jag är själv förvånad över hur duktig jag faktikst kan vara på att slappa. Igår började jag sy på ett mobilskal, sy korsstygn på det alltså och idag blev jag klar! Så kul det är att brodera! Gjorde det en del med mormor när jag var liten, tror jag får återuppta detta igen asså... det är så rofyllt samtidigt som det är vldigt givande. Dessutom blir det ju jättesnyggt!
 
Just nu känner jag mig trött och dissad. Tänker snart lägga mig för imorgon ska vi upp tidgt och åka till Liseberg. Ska bli roligt! Godnatt, hoppas ni mår bättre än jag och att fler människor i er omgivning tycker om er..
Till top