J E N N I F E E R G E

Klar!

Dagar i bilder Permalink1
Då var den inlämnad!! Äntligen. Det blir inte bättre än såhär (typ). Jag orkar inte lägga ner mer energi på den och ärligt talat är jag ändå rätt nöjd. Det är långt ifrån det bästa jag någonsin skrivit men man måste inte alltid prestera på topp. Jag är glad så länge jag får godkänt. Här i Lund kan man ju inte ens få vg så varför anstränga sig.. typ.. det är både synd och skönt! Jag får ju ofta vg men då pressar jag mig väldigt hårt också.. som om jag inte gör det tillräckligt liksom!
 
Innan idag tog jag en cykeltur till maxi. Det var sååå skönt och roligt att cykla! Jag älskar det verkligen. Men flåsar som en idiot fast försöker göra det diskret så ingen hör. Skulle panta flaskor och personen framför mig hade pantat 200 st... här kom jag med 11 små flaskor! Äsch, många bäckar små. På vägen hem cyklade jag en omväg för att uforska lite och cyklade då förbi favvoskogen och luddes hus, båda stod kvar på sin plats ♥.
 
Sitter och målar naglarna just nu och tänkte lägga undan alla skolböcker! Så skönt att lägga uppgiften bakom sig. Snart är det sommarlov. Fy vad tiden går fort..
#1 - - Sofie:

Heja dig!

Till top