J E N N I F E E R G E

Matbordsutflykt

Dagar i bilder Permalink0
 Jag är ett matbord rikare! Jippie. Det ligger på golvet i vardagsrummet och väntar på att monteras ihop, orkade inte göra det igår och får se om jag gör det senare idag.
 
Igår var jag även och hämtade mina nya glasögon hos specsavers i krisitanstad efter skolan. De är såå fina! Men i princip identiska med mina gamla pilotisar så inga nyheter direkt. Jag gick även inom åhlens och köpte något jag suktat efter jääättelänge.. men tänker inte berätta vad än förrän jag provat på riktigt och gett det en ärlig chans (men än så länge är det lovande!)
 
Men sen när jag äntligen kom hem igen så vilade jag upp mig och därefter åkte jag ochh hämtade mitt bord!. Jag var chaufför och jag var världens sämta chaufför för jag körde hackigt, hamnade i fel växlar, körde fel och bara var allmänt urusel. Jag hade tänkt att jag skulle ta foton från färden men det vågade jag givetvis inte. Jag är så jävla pinsam.
 
Ja sen fick jag hjälp att bära in det i lägenheten ♥. En trevlig liten tripp till metropolen Fjällkinge och jag är såååå nöjd med mitt bord. Ni får bättre bilder när jag monterat ihop det!
 
Idag tänkte jag åka till en annan metropol nämligen Klippan och besöka familjen lite. Jag är ledig idag och mamma är ledig idag så vad passar väl bättre.. typ.. vill vända ut och in på mig själv och krypa ur skinnet men det ska vi inte göra idag.
 
Nu ska vi nämligen koka kaffe, sminka oss och så göra oss redo för avfärd.

Till top