J E N N I F E E R G E

Pluggflyt

Dagar i bilder Permalink1
 God förmiddag bloggisar!
 
Här sitter jag och har världens pluggflyt. Det känns så i alla fall. Skrev klart litt sem 3 igår så bara läste igenom det idag och skickade precis in. Nu har jag stolpat upp ramarna för kompletteringsuppgiften + den individuella examinationsuppgiften. Men jag orkar dock inte börja skriva på riktigt nu, men visst känns det bra i magen när man gjot upp vad man ska göra typ??
 
Behöver dock läsa i mina böcker mer, vissa har jag knappt öppnat, men orkar inte göra det just nu. Jag tänkte strax gå till simhallen och simma lite! Det var längesen nu och jag är verkligen inställd på att plumsa ner i vattnet.h då är ju simhallen supernära!!! Också en anledning till varför jag känner mig peppad (det är ju ite lika jobbigt att ta sig dit liksom!).
 
Heja mig. Annars hade jag nog mest tänkt plugga idag. Men det är ju fredag! Pratade med min psykolog igår, ringde till henne efter många omd och men (fastän jag skämdes och kändde mig jobbig men hon sa att det var jättebra att jag ringde) och hon tyckte jag skulle aktivera mig så jag inte fastnar i negativa tankar som jag gjort nu de senaste dagarna... promenader är alltid en nödlösning när det gäller att bryta tankarna. Heja mig. Jag sätter upp träd som hindrar min snöboll från att växa sig ännu större. Jag vill vattna mina fina blommor inte dom köttätande växterna som äter upp mig. Jag förtjänar bara det bästa.

#1 - - Mamma:

❤️❤️

Till top