J E N N I F E E R G E

Sminkborstar

Shopping, Smink Permalink0
Idag kom äntligen mitt paket från cocopanda!! I själva verket beställdej ag det den 17 maj men när jag ringde dit häromdagen fick jag det jag befarat bekräftat: paketet hade försvunnit på vägen!!
 
Men de var så snälla så de skickade ett nytt paket till mig och till pressbyrån denna gången så det kommer fram safe & sound! Som ni ser så var det då nya bas-sminkborstrar wihooooooo! Eller nya och nya, jag har faktiskt inga!!
 
Jag är jättenyfiken på buffingbrushen! Ska bli mycket roligt att prova allihopa faktiskt. Har hört mycket gott om dem och de var så billiga på cocopanda att ag var tvungen att slå till! (fastän jag är fattigare än en kyrkråtta)
 
Såhär ser de ut på nära håll! Mmm var tvungen att känna lite på dem och som vanligt är de supermjuka och gosiga. Älskar ögonskuggspenslarna jag har från real techniques så kommer nog falla pladask för dessa med!
 
Det blev en kort skoldag idag, bara 13-15! Imorgon är sista dagen för terminen sen är det SOMMARLOOOOV! Har dock en kompletteringsuppgift att göra senast 2 veckor efter avslutad kurs men det fixar jag lätt i nästa vecka.
 
Dock blir det ju inte så mycket sommarlov för min del va eftersom jag ska sommarjobba. Men jag ser framemot det! Det ska bvli roligt. Även om jag inte mådde sådär topp notch i Angered så var det väldigt roligt att jobba där! Och lärorikt! Vilket jag hoppas på det kommer bli här med..
 
Nu ska jag plocka undan lite i köket och sen fika med mig själv tror jag!
 
 

Till top