J E N N I F E E R G E

Sol inne sol i sinne (?)

Dagar i bilder Permalink0
 Hej bloggisar.
 
Det är lite bättre idag. Vaknade bredvid Ludvig ♥. Jag var på kbt vid 8 imorse och det var jättejobbigt men min psykolog är väldigt klok. Vi (jag) kom fram till att det nog va bäst att stanna hemma idag med.. jag pressar alltid mig annars ju.. och i den här situationen behöver man va snäll och ta hand om sig själv.
 
Jag har alla fönster öppna för att vädra i lägenheten, här blir så varmt fort. Sovrummet har äntligen fått ner temperaturen lite, jippie! Tänk att jag sov i källaren förut när jag bodde hemma, där var ju värsta igloon jämfört med sovrummet i denna lägenheten... som är mer som en bastu.
 
Spontanbokade tvättid (om man nu kan göra det) vid 11.30. Själva tvättiden började 12. Så jag kämpar med min tvätt fortfarande och av någon anledning funkade varken torkskåpet eller torktumlaren?? Så får hänga all tvätt inomhus och då är det faktiskt rätt najs att jag inte har några gardiner så att gardinestängerna kan agera tvättlina.. haha!
 
 Lade mig i min badenbaden en stund på balkongen och läste i en bok av björn ranelid som jag fått låna av pappa! Den är riktigt bra faktiskt, fast jag har inte kommit så långt. Han har verkligen ett unikt språk som är fängslande.
 
Det är långsamt tempo här idag men det behöver inte gå så fort alltid. Tänkte duscha och sen vila lite. Har ingen aptit men tänkte jag skulle fika med mig själv för att få mig på bättre humör. Får se om någon kaka glider ner. Och så tänkte jag måla naglarna! Och kanske spela lite sims. Bara göra roliga kravlösa grejer.
 
Hörs senare, ta hand om er, för det ska jag göra..
Till top