J E N N I F E E R G E

Solnedgång

Dagar i bilder Permalink0
 
Godmiddag bloggisar!
 
Igår var jag och promenerade i Linnéskogen igen. Det är nästan vår nya rutin nu att promenera efter jubb (egentligen efter min vanliga läggdagstid men vd gör man inte...). När i kom fram till kröken vid tåget så var där så fint med solnedgången så var tvungen att ta foto!
 
Jag stannar hemma idag igen och vilar mig i form typ. Tycker inte jag behöver förklara mig varför jag stannar hemma.. jag känner min kropp bäst.. men tänkte ta en liten promenix senare tror jag. Först ska jag kamma mig och sminka mig så jag ser något sånär vaken ut idag.
 
Annars? Fredag idag! Skönt. Får plocka ihopa tvätten som hänger överallt i lägenheten och diska undan diskberget med.. om jag orkar kanske dammsuga. Det är ju sååå skönt när man väl har städat och gjort i ordning i sitt lilla hem! Älskar min lägenhet, hehe.
 
Kram så länge! Nu ska jag prova nåt konstigt spel till mobilen där man ska skrika som en kyckling??? I'll keep you posted om det var nåt att ha.

Till top