J E N N I F E E R G E

Sommar??

Dagar i bilder Permalink0
 Ja sommar för en dag var det minsann igår! Vilket väder vi fick! Idag var det ju mycket svalare (om än ganska fint och skönt ändå).
 
Gårdagen spenderades med Celine i Ankarlöv ♥.Vi hade tänkt vara hos mig i Hässle men hur kul är det att sitta och löka i min lägenhet när man kan vara i ett hus på landet med pool?? herregud!
 
Vi tog årets första dopp! Men det tog typ 15 min för oss att bara ta oss i poolen.. nog för att det var varmt och man var svettigt, men vattnet var ju sååå kallt i jämförelse! När benen domnat ja då gick det bra att hoppa ner. Brr! Men det var svalkande och skönt när man vant sig.
 
Som vi slappade i solstolarna.. mysigt! Och pratade massa ♥... på kvällen kollade vi talang och i gamla skolkataloger!! Såååå kul!
 
 Idag tog vi sovmorgon och slappade mest.. så härligt när man bara kan va med varann och ändå have a good time liksom! Zezze ♥!!
 
I eftermiddags var jag hemma en stund och umgicks med familjen. Vi pratade med Oliver på högtalare! Kuuuuul. Nu är jag hemma i hässle igen och känner mig sjukt trött. Får väl lägga mig snart!
Till top