J E N N I F E E R G E

Pillerajjor får lajf

Mat Permalink1
Asså en räkmiddag hade inte suttit fel idag.. detta åt jag för någon vecka sedan: sååå gott! Älskar räkor och det går relativt snabbt att tina om man lägger ut dom i rumstemperatur på en tidning... man kan ju givetvis tillaga dom såklart men jag var så sugen på pillerajjor så det fick det bli! Med aioli, varma baugetter och så sallad till. Muuuuuuums!
 
Man blir ju kladdig av pillerajjorna men det är ju så gott. Och värt den tid det tar att skala dom. Mumselimums. Som sällskap den helgen när jag åt dettta hade jag Zazze och han tiggde verkligen.. jag tror han gillade doften av räkor..hmm (?)
 
Men men, idag blev det pumpapaj till lunch (den är sjukt god och lätt, recept har ni HÄR) och det är inte så illa det heller! Nu på kvällen har jag ätit fil och macka. Tråkigt, men ändå så gott.
 
Nu har halva veckan gått och jag har jobbat både idag och igår. Det har verkligen varit lugnt på jobbet, nästan på gränsen till tråkigt, men jag antar att man behöver såna jobbedagar också. Otroligt nog är jag ändå sjukt trött idag och jag skulle kunna gå och lägga mig typ nu..
 
Igår tränade jag direkt efter jobb men idag tänkte jag ta en vilodag. Det behövs det också! Jag kände imorse, fatän jag sovit 8h o 21 min, att jag var såå trött i kropp o själ.. det ska bli så himla skönt att inte behöva ställa klockan imorgon. Det är så ironiskt öfr jag känner jämt att jag behöver vila samtidigt som det känns som om det är det enda jag gör (men det är det inte herregud det är bara min taskiga sida som säger så).
 
"Råkade" visst gå inom kicks på hemvägen.. så ska prova min nya produkt nu imorgon och några dagar framöver innan jag eventuellt tipsar och rekommenderar här på bloggen! Avslöjar inte vad det är för något ännu.. hehe..
 
Ae mina vänner jag tror jag ska byta om till pyjamas. Jag har haft klänning på jobbet de senaste dagarna och känt mig så fin! Jag har upptäckt jag har en hel del fina höstkläder som jag inte får glömma att använda, och att klä upp sig lite på jobb tycker jag är supergosigt! ♥ När man bara är hemma så spelar det inte så stor roll vad man har på sig (även om jag gärna vill känna mig fin åtminstone)..
 
Puss på er! Nu är vi inne i november!
#1 - - Mamma :

Nu måste jag ju prova pumpapaj 🎃

Till top