J E N N I F E E R G E

Kalasfin och skolfin

Dagar i bilder Permalink1
Såhär såg jag ut på kalaset i lördags! Jag älskar kjolen och läppglanset!! Ja det är ett "lip gloss" men känns verkligen mer som ett läppstift när man tittar på det.. haha. Jag tycker jag klär rätt bra i lila ändå! Är det inte lite fräckt med bamiga läppar?
 
När vi ändå pratar smink kan jag villigt erkänna att jag verkligen vill köpa mer.. mer läpprodukter, mer ögonskuggor, MER MER MER! Men jag övar för närvarande på att använda allt vad jag har.. det är en utmaning, men kul! Älskar att göra mig fin och sminka mig men vissa dagar tar det bara sååå lång tid att man håller på att storkna..
 
Såhär har jag i alla fall sett ut i skolan idag och igår! Höstplaggen börjar komma fram (herregud det är ju oktober nu så det ÄR ju höst!!). Så jag har tagit fram min höstkappa och så hade jag även på mig stövletter wiiee! Nu är det säsong för såna skor alltså och tycker det är dösnyggt.. mmm...
 
Idag upptäckte jag att min mobil synkat med icloud och att jag fått massa gamla bilder från 2015 på mobilen! Så himla kul att titta tillbaka! Det känns som ett annat liv och det var det kanske också.
 
Jag har precis stoppat in pulled pork i ugnen som ska få gosa till imorgon! Under kvällen har jag pluggat en massa.. försöker skriva en problemformulering och det är så frustrerande! man tittar tidigare forskning, hittar saker man gillar, skriver om det lite fint, sen liksom får man backa bandet och se: hm det här var kanske inte så relevant jag får hitta nåt annat.. Asåå det är svårt att förklara men just problemformulering är en knasig process som tar TIIIIIID. På två timmar har jag skrivit typ 3 meningar och jag vet inte ens om jag ska använda alla! Däremot har jag kollat maaaaassa tidigare forskning, fått bättre koll på forskningsläget och mer kunnat "zooma in" vad det är jag ska leta efter nästa gång. Det är inte alltid själva produkten som är huvudsaken utan vägen! Så jag har minsann jobbat på bra idag skulle jag vilja säga.
 
Zooma in, zooma ut, fokusera och backa.. förbannade problemformulering.. men det är roligt.. som tur är.
 
Nu ska jag göra mig redo för sängen. Jag är jättetrött!
#1 - - Mamma:

Du är alltid så fin!!! 😍😍👗👢💅🏻👄👸🏼❤️

Till top