J E N N I F E E R G E

Helg-mode!

Dagar i bilder Permalink0
Hej bloggisar! Jag har precis kommit hem till mami o pappi och inser att tempot här är som vanligt nuförtiden: låååångsamt. Jag minns när jag var liten, eller ja inte så himla liten, men för tp 5 år sen, då var det verkligen ett annat tempo här hemma. Men det tror jag inte någon av oss mådde sådär jättebra med egentligen... fast jag tycker det kan bli fööör tråkigt med alltför sakta tempo ! Lagom är bäst.
 
Med mig hit har jag två st paket: ett till mamma och ett till zazze. Zazze är det med leopardmönster.. mm vad jag älskar det inslagningspappret, sååå fint! Hade vleat dekorera hela min lägenhet med det mönstret typ. 
 
Zazze är nyklippt och supergosig i pälsen. Han ser extra tanig ut och jag tänker osökt på luddes hundar som också är taniga och gosiga... mys!
 
 Det är typ värsta stormen ute känns det som, men jag tror att jag och tilda ska ta oss en tur till ica ändå och köpa förnödenheter (=godis). Zazze får troligtvis följa med den sötnosen, även han blir uttråkad av det långsamma tempot (där har vi något gemensamt!)
 
Innan idag pluggade jag lite och förberedde inför våra kvalitativa övningar som vi har på måndag. Jag tänker fortsätta med det imorgon och då funderar jag även på att åka hem till hässle tidigt och sätta upp mina gardiner och fixa med matlådor inför veckan.. vi får se!
 
Nu måste jag attackera Zazze med pussar och gos, vi hörs imorgon!! Ikväll väntar mangocheesecake på oss...s ka bli så spännade att smaka! Familjegos står på schemat wihoo!! ♥
Till top