J E N N I F E E R G E

LöjtnantJenkost

Shopping Permalink3
Jag ska börja på GMU!! Japp grundläggande militärutbildning för hela slanten är det och ja jag vet det trodde ni aldrig om mig va men sanningen är även jennifer jenkostsson kan överraska! SURPRISEEE!
 
Eller inte.. jag hade verkligen aldrig någonsin passat bra i militären. Men jag passar däremmot ganska bra i militärmönster! Eller åtminstone tycker jag det är vääääldigt fint. Jag har länge velat ha ett militärmönstrat plagg och har provat allt från munkjackor till t-shirts men inte riktigt hittat något som liksom sagt klick..
 
Men så i tisdags när jag gjorde Hässleholm (aka var inne på hm, lindex och kappahl hahaha) så hittade jag denna godingen på en galge inne på hm..! Var bara tvungen att prova och till slut tvungen att köpa den. Jag behöver fakitskt en ny höstjacka!
 
Så militärmönster it is! Lite kul att den är grön också och inte i vanlig svart färg som man ju annars har. Den är a-linjeformad så ganska stor i omkretsen men jag tycker faktiskt den modellen satt rätt fint på mig! Vad tycker ni?
 
Aja, plugget är nästan färdigt och jag känner mig också rätt så färdig... så nu blir det sängen! Puss.
#1 - - Mamma:

Snygg!!!! 👍🏼👍🏼😍😍

#2 - - Sofie :

Supersnygg!

#3 - - Lena:

😄😄 jag gick på det.

Till top