J E N N I F E E R G E

Broderi på kläder = kärlek!

Dagar i bilder Permalink0
Denna kofta har jag beställt från hm! Jag tycker den är så himla söt. Jag har faktiskt inga gråa koftor så det var inte heeelt onödigt. Sen köpte jag ju inte den för att den är grå.. utan därför att den har en gullig broderad bukett på sig! Asså min nya grej är verkligen broderier på kläder. Det är så fint! Än så länge har jag bara 2 plagg med det.. men med tanke på att det är rätt så mode nu kommer jag nog hinna köpa några fler.. hehe.
 
Så idag hade jag svart klänning och denna koftan över när det var handledning i Lund! Handledningen gick bra och jag fick bra input både från lärare och klasskamrater. Snart börjar denna kursen också lida mot sitt slut! Men inte riiiiktigt än.. och än så länge är det lång väg kvar med uppsatsen.. hehe..
 
Jag körde ett kort pass rygg och biceps idag på gymmet. Det kändes bra! Både idag och igår var mina pass effektiva och korta, det har känts rätt så skönt faktiskt.
 
Nu är jag faktiskt riktigt trött fastän klockan inte ens är sju. Jag tror inte jag orkar plugga något idag.. det blir nog bara målarbok.. och så får jag istället gå upp tidigt imorgon och plugga heeela långa dagen. Typ... Okej vi gör såhär: jag kollar igenom mitt dokument och så får vi se om jag får skrivarlust.. får jag inte det så... blir det soffan.. hehe!
 
På tal om kläder så ha man ju fått csn idag och det lockar lite att beställa hem något... ehehe.. vi får se!
Till top