J E N N I F E E R G E

Fredagskänslor!

Dagar i bilder Permalink2
Fredagskänslan kan lite grann liknas med vad en ko antagligen känner inför ett kosläpp: förväntan, det doftar gott, det spritter i kroppen, det ligger något i luften... och det är fredag som ligger för oss nu alltså!
 
Denna kossan vaknade redan halv sju idag och pallrade sig upp strax innan sju (!). Inte illa pinkat om jag får säga det själv. En sida av mig ville bara rulla över på andra sidan i sängen, dra täcket över huvudet och somna om lite. Men jag stod emot! Och det är jag glad för, för nu är klockan bara 9 och jag har redan (!) hunnit plugga en dryg timme. Jag tänkte plugga lite till innan jag går till gymmet och kör mitt sista pass för veckan: älsklingsaxlarna!
 
Igår tog jag passfoto hos polisen.. trots att jag dagen i ära tvättat håret och sminkat mig fint fick jag världens rundaste huvud på fotot. "Blir det bra tycker du?" frågade hon i receptionen.. Ehh vad ska man säga liksom.. "Jaa man ser ju att det är jag i alla fall..." sa jag och log lite tveksamt. Haha! Men hon var gullig i receptionen och är säkert vvääääldigt van vid att folk blir missnöjda med sina passkort. Jag ser till och med finare ut här uppe till vänster i den "mindre osmickrande vinkeln" än vad jag gjorde på kortet!! Aja. Om 5 arbetsdagar är det klart, vi får väl se om de har lyckats photoshopa mig eller hur det blir i verkligheten.
 
Jag bodde typ i min morgonrock igår. Men det var lite jobbigt faktiskt, för den åkte på, sen blev det för varmt så den åkte av, sen blev det kallt så den åkte på och sen åkte den av osv osv.. kanske att det börjar bli så varmt nu att man inte kan ha en tjock morgonrock?! Och att jag får byta till min mindre tjocka?? Det är ju superhärligt i så fall!
 
Idag ska vi skicka in ett utkast på vår uppgift inför handledningen på onsdag så det är därför jag har haft ganska intensiva pluggdagar nu. Det finns inget specifikt krav på utkastet egentligen, men jag tycker det är skönt att ha skrivit ordentligt så mycket som möjligt tills dess så att man kan få bra och rättvis feedback på handledningen. Så nu ska jag knåpa vidare innan jag går till gymmet. I eftermiddag tänkte jag åka hem till klippis. Jag saknar Zazze jättemycket! ❤
 
Puss på er! Är ni också lite kossor idag? Låt oss råma i kör: MUUUUUUuuuuu!
#1 - - Mamma:

Muuuuuuuuuuuu 🐄🐄🐄🐄😁

#2 - - Mamma:

Muuuuuuuuuuuu 🐄🐄🐄🐄😁

Till top