J E N N I F E E R G E

Kyss mig i slo-mo

Musik Permalink0
 
Du, jag kanske sabbar allt nu
Ja, jag vet, jag verkar full och desperat
Vi sa vi skulle hålla det i sängen
Men om vi väntar, väntar vi för länge
Du, jag kanske tappar dig nu
Så kan vi bara skita i allt prat?
Tänker inte efter två gånger
Vi kan bara ta det som det kommer
Fuck, fuck, fixa två shots och kyss mig i slo-mo
 
Vad väntar vi, väntar vi, väntar vi på?
Vad är det du, är det du inte förstår?
Det finns inget imorgon
Fixa två shots och kyss mig i slo-mo
För jag pallar inte, pallar inte vänta nå mer
Jag skiter i, skiter i om alla här ser
Det finns inget imorgon
Fixa två shots och kyss mig i slo-mo
 
Här har ni dagens låttips! Jag och Sofie hittade den i lördags när vi kollade ny musik på spotify. Så oväntat att höra Oscar Zia sjunga på svenska: och dessutom på skånska! Sååå bra. Jag pallar inte, pallar inte vänta nå mer.. kyss mig i slo-mo! ❤
 
Jobb idag alltså och det var full rulle! Lunchade med Julia på grafitti och åt så god sallad med kyckling och ädelost. Mums! Egentligen borde jag nog hålla i plånboken med tanke på hur mycket jag har handlat denna månaden.. men det är så svårt! Det kliar i fingrarna! Och nu är in brun utan sol slut så nu måste jag köpa mer.. tur det snart är löning.
 
Efter jobb gick jag till gymmet och tränade bröst och biceps! Kändes helt okej, men benen var trötta sen igår märkte jag när jag avslutade passet med lite cykel!
 
Nu under kvällen tänkte jag kolla lite i några böcker jag lånat, men mer plugg än så blir det nog inte.. är rätt trött och seg efter den långa dagen. Resten av veckan får bli pluggvecka!

Till top