J E N N I F E E R G E

Fredagsgos

Dagar i bilder, Inredning Permalink0
 Godkväll bloggisar! I skrivande stund sitter jag i soffan och kollar på Toy Story 2 med Tilda.. vi kollade nyss på ettan, den är ju så bra! Vissa repliker och grejer sitter kvar än trots att det var längesen jag såg den.. men jag har ju sett den så många gånger som liten liksom...
 
Men! Ser ni balkongen eller? Den har verkligen blivit fin! Och tomatplantan har fått full blom på vissa tomater.. de är gula och fina och såå goda! De smakar verkligen tomat. De i affären smakar ju nästan mer vatten än tomat, men här snackar vi riktig tomatsmak. Mums! Och så lyxigt att kunna ta lite tomater från sin alldeles egna balkong!!
 
Och till höger har vi purpurvindan som jag fått hemifrån. Den stormtrivs! Blommorna blommar och rankorna slingrar sig runt spaljen. Så trevligt. Min balkong har verkligen blivit fin nu ❤. Men det är nästan så jag längtar efter lite kallare eftermiddagar/kvällar så man kan sitta därute utan att svettas ihjäl.. men den tiden kommer den också!
 
Och idag var jag lite ballerina-aktig på jobbet! Med en utstående kjol, rosa linne och små söta pumps på fötterna. Jag tyckte det var fint! Dagen på jobben var lugn och det var rätt skönt.. generellt så har hela veckan varit rätt lugn, men ändå har jag varit så trött när jag vaknar på morgonen!! Har snoozat ända till kl 7 så gissa vem som ligger minus på sin flex nu.. haha! Men det får jag ta igen nästa vecka helt enkelt.
 
Efter jobbet gick jag och Julia till gymmet. Jag körde ett ryggpass! Jag tycker nästan jag har verkligen utvecklats på ryggområdet.. alltså i bemärkelsen blivit starkare där. Det är så roligt! Just nu är nog rygg och bröst de roligaste muskelgrupperna att träna.. men det varierar för mig.. innan var det axlar och rumpis.. så det går ju lite i perioder för mig men jag är ju inte den som slutar direkt: jag har tränat i 1 år nu! Wihooooo! Och vilekt resultat ändå!
 
Senare mötte jag upp Tilda på stationen och så gick vi och köpte godis. Sen lagade vi tacopaj, åt den och nu kollar vi alltså på toy story..!
 


Till top