J E N N I F E E R G E

Haul.. igen!

Shopping Permalink2
Gör Jennifer gsson något annat än o handlar kläder`Svar: nej. Asså i princip inte! Men det är ju såå kul. Men idag så fick jag en lektion i hur man handlar med aktier av Claes på jobbet så nu får jag nog börja handla aktier istället för kläder.. för liksom om jag handlar aktier så kan jag ju köpa mer kläder.. fattar ni!!
 
Först ut är en jeanskjol från hemsidan best secret. Asså vita jeanskjolar har ju varit på tapeten hur länge som helst och jag har varit mer eller mindre motståndae in i det sista: men nu är även jag frälst alltså. Denna är storlek 38 men jag hade nog behövt en 40 egentligen (dne var dock slut)...
 
Men så fint och somrigt! Passar bra både till färg men även till en svart tshirt. mys.
 
En eftermiddag efter jobbet gick jag och camilla en runda på stan.. och inne på vero moda hittade jag två supersnygga toppar! Enkla, luftiga men ändå så fina.
 
Jag köpte två i samma modell, en vit och en gul. För övrigt så verkar det som om gult verkligen är mode-färgen i höst.. och enligt mig (vilekt ni kommer märka snart..)
 
Dessa toppar är så bra för de passar verkligen till allt! Till kjol, till shorts, till långa byxor.. alles!
 
Asså när jag tittar på min klädstil nu jämfört med typ 2-3 år sen kan jag se en utveckling som går mer mot tant-stil än tuff och ungdomlig stil.. det märks bland annat på den här blusen! Den skulle jag nog aldrig köpt för några år sedan, men nu blev jag kär i den direkt.
 
Den kommer från cassels på väla och var på rea faktiskt! Så himla fin och skönt material.
 
Men som ni vet sen innan så gillar ju jenfår grönkläder.. eller åtminstone militärmönster. så när jag hittade denna kotan på best secret så var jag tvungen att slå till!
 
Den är från only men på best secret var den väääldigt rabatterad jämfört med vad den skulle ha kostat! Tänker denna blir snygg nu i höst till svart line o svarta byxor.. eller som kofta till en svart åtsittande klänning.. mums.!
 
Dessa byxor! Im in löv. Det är typ mjukisbyxor men ändå kostym-modell, jag menar se fickorna på rumpan liksom.. och så är det ett vitt streck på sidan och gosig resor i midjan..
 
De kommer från vero moda och jag hittade även dessa på cassels på väla. Jag ser verkligen framemot hösten i den bemärkelsen att då kan jag använda de här byxorna! Och komponera diverse outfits med.. tror de kan vara väldigt snygga.. här ovan har jag bara ett vitt linne till vilket är simpelt men snyggt.. men tänk då nån lite mer fancy blus till eller något.. och ett par klackisar. Då snackar vi piffig!
 
Vad var det jag sa om gult..?
 
Personligen så älskar jag ju gult så när jag hittade denna jacka från vero moda på best secret för ENDAST 300 kr kunde jag ju inte låta bli att slå till.
 
Det är en tunn jacka som jag tänker kommer sitta finfint nu på hösten och sen nästa år på våren.. just nu är den alldeles för varm.. men vilken färgklick va! Piggar ju upp vem som helst. Jag älskar verkligen att ha lite färgglada kläder som piggar upp och känns piffiga. Denna jackan är jag verkligen kär i.
 
Sen är jag gansak kär i den här kjolen också.. den hittade jag i Kristianstad i helgen! HM 299 kr. Inte så farligt tycker jag! Den är sååå skön och väldigt sval.
 
Det är ju inne med stora vida kjolar som går upp i midjan och jag tycker jag passar ganska bra i det faktiskt! Det är rätt smikrande för mig liksom.. och jag har ingen sån här lång kjol sedan tidigare så jag tyckte det var dags!
 
Sista fyndet är även det gult.. det är en lång sweatshirt från hm... jag tycker den är så cool! Inte bara för texten (lol) utan också för att den är lång och gul!
 
När jag beställde den tänkte jag att man kanske kan använda den som en klänning sen på hösten med ett par strumpbyxor till. Nu ver jag inte riktigt, för den var inte så lång som jag hade hoppats på.. men med ett par tjocka tights kanske det ändå går, annars kan man ju ha en svar kjol under som kryper ner lite längre ner också.. nåväl.
 
Det var mina fynd för den här gången! Jag har inte ens hunnit använda hälften (har bara haft på mig 1 av plagen såhär långt).. jag borde nog inte köpa mer kläder förrän jag lyckats använda de jag rean har men det är så svårt att hålla fingrarna i styr när man älskar kläer som jag..!
 
Nu under kvällen har jag kämpat mot tårarna, men också gett mig ut och letat nya fiskar i vattnet och promenixat en runda. Imorgon blir det träning innan jobb så jag måste sova nu. Godnatt finisar! Vad tycker ni om min haulis? Om ni gillade mina fynd kan ni väl gilla inlägget?!
 
Pöss!
#1 - - Lena:

Ååååh älskar den gula jackan 😍😍😍😍 Ja, det andra var också snyggt, men jackan alltså 😍😍😍😍

#2 - - Mamma:

Sketsnygga kläder 👻👍🏻😁😍

Till top