J E N N I F E E R G E

Alla <3-ns dag!

Dagar i bilder Permalink0
Glad Alla <3-ns dag kära bloggisar!n! Jag mötte till exempel pappa på tåget imorse och då fick jag alla hjärtans dag presenter av Zazze (och hela familjen)! Det var ett sött kort, små lila handdukar till ansiktet och ett mumsigt choklad. Och just det här chokladet tycker jag är så goooott! Helt rätt köpt av Zazze. Och jag behöver fler ansiktshanddukar, för de går åt på löpande band.. jag tvättar ju ansiktet 2 ggr om dagen liksom...
 
Annars blev föreläsningen 9-11 istället för 9-12 så jag och Simóne satte oss och tog en latte på espresso house i väntan på tåget! När jag kom hem gick jag raka vägen till gymmet och körde ett axelpass. Det kändes inte lika bra som vanligt tyvärr.. men jag tror också jag har börjat bli lite kräsen och lite fööör perfektionistisk. Får nog sänka kraven lite grann.. hmm!!
 
Nu under kvällen har jag pluggat, kollat serie och målat. Jag tror jag ska öppna chokladet nu.. hehe. Det blir nog sängen snart, jag är så trött!

Till top