J E N N I F E E R G E

Nytt till håret

Shopping Permalink1
Igår låg där två små kryptiska paket på golvet när jag klev innanför dörren! Vita var dom med klisterlapp och kinesisk text.. då vet man.. äntligen har paketen från wish kommit!
 
Alla snackar om wish och jag har faktiskt aldrig beställt där förut, så detta var första gången för mig. Jag har ju beställt både på ebay och alibaba och det är ju motsvarande, men på wish är det så lööööjligt enkelt. "Åh den var billig" tänker man, klickar på köp, klickar på betala med klarna och vips så har man köpt något. Farligt!!
 
I ett av paketen låg massa scrunchies i sammet! Jag kommer ihåg att jag tyckte scrunchies var ganska fult när jag var liten.. men det har verkligen kommit tillbaka igen och numera tycker jag det är jättefint! Snoddarna går i svart, blått och rosa. Där var så många så det gör inget om man tappar bort någon eller använder någon till träning och svettar ner den. Härligt! Det var jättebilligt. De kostar löjligt mycket om man vill köpa på typ åhlens eller liknande så jag rekommenderar verkligen wish för att köpa såna här...
 
I det andra paketet låg massa klämmor med rosetter på! Så himla himla söta. På hemsidan stod det att det var till "baby" och så var där en bild på ett barn men vem bryr sig. Jag kan väl också ha! Och det har jag, idag inveg jag dom och satte en rosett i botten av min knut i håret. Jag kan lägga upp en bild i veckan så ni får se.
 
Älskar att de går i så många olika nyanser! Där är typ 4 nyanser av rosa och det är verkligen perfekt: för alla mina rosa kläder är ju inte exakt samma rosa utan de är lite olika. Älskar! Idag matchar jag rosett med smink, kläder och halsduk. Älskar älskar älskar!!
 
Jag ser gärna ut som en liten bebis för min del och liksom en vacker dag har man ju en bebis och då kanske dessa klämmorna ä kvar! Fast det är ju nog ett tag kvar tills dess men ni förstår vad jag menar. Kanske att man hade kunnat sätta någon på Zazze?? (han hade hatat det haha)
 
Aja. Lördag idag mina vänner och jag har blandat nytta med nöje: gjort lite shopping-ärenden och promenixat. Najs! Om typ tjugo minuter kommer Tilda med tåget från Klippan och så ska hon sova här! Vi ska äta kina-mat och kolla på tv.. det va längesen vi hade en systermys kväll så det ska vli trevligt!! ♥
 
Tycker helgerna börjar bli jobbiga igen, ett tag var de överkomliga men nu är det tråkigt med helg alltså.. jaja jag får öva mig på att vara ledig och sysselsätta mig i lagom mängd ♥
 
Puss på er, hoppas ni får en toppendag!
#1 - - Anonym:

Låter mysigt! Schrunchies är så fina 😍 älskar att det har blivit mode igen!

Till top