J E N N I F E E R G E

Det blir fint

Dagar i bilder Permalink0
Denna bilden hittade jag igår när jag kollade efter fina love quotes.. så himla fin bild! Och text. Det kommer ordna sig för mig också!♥
 
Idag har jag haft lite sovmorgon (ända till kl 7 .30!) och sen var det dags för psykologen kl 9. Det var skönt att prata av sig och få lite ordning på tankarna. Hon är typ som mitt bollplank. Och jag känner att den här framtidsfrågan den verkligen skymmer allt postiivt i min vardag och färgar det, det är som ett moln som hänger över en.. så det ska jag jobba med.
 
Direkt efter psykologen gick jag till gymmet! Det var riktigt tomt sådär kl 10 på förmiddagen så det var skönt. Jag tränade axlar och bröst och det kändes riktigt bra. Axlarna såg fina ut i spegeln.. och när man tränar axlar så MÅSTE man ha linne på sig. Så man ser liksom musklerna. Att ha tshirt eller långärmad är ett big NO NO! Man vill ju se lite hur man ser ut..
 
Och efter gymmet hade jag tvättid 12-16 och nu har jag bara suttit och pluggat.. segt men jag kollar på serie samtidigt så det blir lite lättare! Strax är det dax för middag, sen tänkte jag nog reka lite inför framtiden sen kanske rita eller läsa eller kolla på film i sängen.. något sånt!
 
Det kommer bli bra allting tror jag! Imorgon är det föreläsning i helsingborg 9-13.. segt men det ska nog gå an.
Till top