J E N N I F E E R G E

Knasboll

Dagar i bilder Permalink1
God kväll bloggisar! Här sitter jag i köket och är fräschat i hässle (not). Jag förstår inte de som tränar med nedsläppt hår och inte ens blir svettiga, inte ens grimaserar när de gör något jobbigt, inte ens flåsar?!?! Tränar ni ens?! Nä, skoja, men alltså jag MÅSTE sätta upp mitt hår annars dör jag... här är det nedsläppt eftersom jag kommit hem igen.. och jag får massa fula svettfläckar, oftast inte på tröjorna utan.. på tightsen rättare sagt mellan benen och i svanken.. hur snyggt är det på en skala liksom men man tränar väl inte för att vara fräsch under tiden?!
 
Idag har jag varit på jobbet och jag var så död imorse när klockan ringde. Jag snoozade nästan en hel timme!! Inte undra på att det blev stressigt sen.. men jag var på plats 7.30 och lämnade 16.00 för att traska till gymmet och träna lite biceps och triceps innan zumban började 17.35. Jag tycker jag har så tjocka armar.. det hade varit okej om de varit mer definerade typ så man kunde se man är tränad men nu är det bara som två tjocka stockar.. mööööööö.
 
Visst är jag utseendefixerad? I know, och det gäller bara mitt eget utseende.. men men.. man är ju tjej i ett patriarlistiskt kapitalistiskt samhälle jag kuvar mig bara!
 
Zumban var råålig med hela 3 nya låtar. Jag var dock toanödig HELA passet vilket var skitjobbigt (hehe). Min mage är inte så glad på mig idag överhuvudtaget men jag hoppas den mår bättre av tidig sänggång. Igår var jag välidgt ledsen när jag lade mig för jag hade läst ut en bok jag lånat av pappa.. Kaufmanns utvalda heter den, riktigt bra, men när jag var klar så bara nä jag orkar inte jag vill släppa en skvätt tårar.. för den var så hemsk och sorglig.
 
Tycker man hör om många som köper hus och hund och skaffar barn och hela köret. Jag längtar också efter att stadga mig.. men först ska man ju bara hitta någon som vill stadga sig med en, och det är inte så lätt.. 

Imorgon har jag föreläsning i Helsingborg 9-12 sen ska jag ta tåget direkt till Sofie! Ska bli så roligt att ses igen, behöver lite gosigt kompishäng ♥

#1 - - Sofie :

Du har verkligen inga tjocka armar! Du ser så vältränad och fin ut. Kram!

Till top